|
Tvorba vlastních skinůTvorba skinů je naprosto jednoduchá, a tak dokáže vyrobit vlastní i běžný uživatel. Skin je celý podadresář v "Disk:Instalační_cesta\Skins". Název adresáře je dle názvu skinu. Adresář musí obsahovat soubor skin.bmp a skin.ini. skin.bmp :Bitmapa libovolného rozlišení a barevné hloubky, musí být však formátu Windows Bitmap (BMP). Barva krajních rohů obrázku určuje barvu, která bude nahrazena průhledností. Ciferník hodin může být průhledný pouze pod systémy Windows 2000, xp, .NET, ostatní nezobrazují na průhlednosti ručičky. Dbejte na to, aby okrajové pixely objektu byly co nejvíce přizpůsobeny černému i bílému pozadí a omezili tak viditelnost "zubatosti" na maximum. skin.ini :Standardní INI soubor systému Windows, obsahuje základní informace o geometrii ručiček a jejich barev. Struktura : [Skin] Pro nastavení středu a poloměru ručiček použijte klávesovou zkratku SHIFT+CTRL+ALT+T pro schování ručiček a vykreslení kruhu s daným středem a poloměrem. Tip : Jako vzor práce se skiny použijte nějaký již existující skin. Dbejte však na neuložení změn. Po otestování skinu celý adresář se skinem zabalte archivátorem ZIP (normální komprese, ISO formát) a odešlete s informacemi o výrobci na e-mail MX-3@MX-3.cz. Jako předmět uveďte "PUeX Desktop Analog Clock - Skin". O přidání skinu na Internetové stránky budete informováni. |